Legyen Ön is áfa-szakértő!

Vezinfó áfa

Szerző: Vezinfó -

Februárban indul vadonatúj képzésünk, az ÁFA 365 KLUB, ahol egy éven át minden áfával kapcsolatos kérdésére, aktuális megoldandó problémájára választ kaphat. Tudjuk, hogy rengeteg áfa tematikájú szakirodalom, kurzus létezik már a piacon, de átfogóan, nem csak egy-egy alkalommal „leadott” anyagként, hanem mentorprogram során, nem tudunk róla, hogy lenne vagy volt már ehhez hasonló. A program […] Tovább

Így készülj az első élődre – videómarketing-alapok

Vezinfó marketing

Szerző: Vezinfó -

Az élő videózás még a felvett anyagnál is eggyel riasztóbb, ha még sosem csináltuk. A könyvelők többsége igyekszik is egy életre elhatárolódni tőle. Azonban a fránya közösségi oldalak nagyon szeretik, és különösen ha a témánk hajlamos szárazka, nehezen érthető tartalmakra kifutni, időnként nagyon jót tesz felrázni a célközönségünket egy-egy élő bejelentkezéssel. Mivel nem sok konkurens […] Tovább

Hol keressen új munkaerőt egy könyvelőiroda, és mit tartalmazzon az álláshirdetés?

Vezinfó Egyéb

Szerző: Vezinfó -

Jó számviteli-adózási kollégát találni manapság kihívást jelentő feladat. Legyen képzett, gyakorlott, legyen a leglévő csapatba illő, és – nem utolsósorban – nálunk akarjon dolgozni. Ebben a blogcikkben néhány tippet adunk a toborzási forrásokra, illetve megnézzük, mit írjunk az álláshirdetésbe. Toborzási források Miután végiggondoltuk, pontosan(!) kire van szükségünk, lényeges feladat annak eldöntése, milyen toborzási források állnak […] Tovább

Könyvelőirodák és a recesszió – avagy felkészülés a nehéz időkre

Vezinfó Egyéb

Szerző: Vezinfó -

Ebben a posztban szeretnénk néhány iparág-specifikus szerencsés körülményt megvillantani a könyvelőirodáknak, majd konkrét tippeket adni, mit tegyünk, hogy tompítsuk a gazdasági válsághelyzet hatásait. Nem kérdés, hogy egy elhúzódó válság megtizedeli a gazdasági szereplőket, és mindenkinek küzdeni kell a fennmaradásért. Vannak szerencsétlenebb iparágak, lásd vendéglátás, melyeket már a covididőszak is sújtott, és éppen hogy csak fellélegeztek, […] Tovább

Könyvelői fluktuáció és a munkáltatói marketing

Vezinfó marketing

Szerző: Vezinfó -

A kisvállalkozások a legtöbbször örülnek, ha a külső marketingtevékenységre jut elegendő idő, energia, szaktudás, azzal a közelmúltig már nemigen foglalkoztak, hogy a (leendő) dolgozóik felé is igyekezzenek kiépíteni egy pozitív brandet magukról. A munkaerő azonban mindig is nagyon drága volt, az egyik legnagyobb költségtényező, az utóbbi években pedig komoly munkaerőhiány is felütötte a fejét számos ágazatban. Érdemes hát elfelejteni azt a berögződést, hogy a munkáltatói marketing a multik luxusa, HR-es porhintés csupán. Tovább

Vegyen-e föl marketingest a könyvelőiroda?

Vezinfó marketing

Szerző: Vezinfó -

A szűkös büdzsé és a kockázatkerülés okán egy újonnan alakult könyvelőirodában kezdetben jellemzően a könyvelőiroda-vezetőre marad, hogy „marketingezze” a cégét. Később, ahogy – szerencsés esetben – növekszik a vállalkozás, egyre több feladatra egyszerűen nem marad kapacitás, illetve maga a marketingtevékenység is egyre összetettebbé válik, amire az időn kívül szaktudás sincs feltétlen. Ilyenkor kell „észnél lenni”, és mielőtt belefulladunk a munkamennyiségbe, vagy eredménytelenné válik a marketingünk, újragondolni cégünk működését. Tovább

A könyvelőirodák arculatáról

Vezinfó Egyéb

Szerző: Vezinfó -

Napjainkban a képek, videók, néhány szavas szlogenek és felhívások világát éljük, ami azzal jár, hogy mind kevesebb és kevesebb érdemi figyelem jut az egyre több és gyorsabban elénk tolakodó információkra. „Magánemberként” talán sokszor elegünk van már, hogy lépten-nyomon akar tőlünk valaki valamit, de vállalkozóként sajnos nem vonhatjuk ki magunkat abból az egyre heroikusabbá váló küzdelemből, hogy mindenáron felhívjuk üzleti tevékenységünkre a figyelmet. Ezen törekvésünk egyik alapvető eszköze a céges arculat, azaz a vizuális megjelenésünk. Tovább