Vegyen-e föl marketingest a könyvelőiroda?

Vezinfó marketing

Szerző: Vezinfó -

A szűkös büdzsé és a kockázatkerülés okán egy újonnan alakult könyvelőirodában kezdetben jellemzően a könyvelőiroda-vezetőre marad, hogy „marketingezze” a cégét. Később, ahogy – szerencsés esetben – növekszik a vállalkozás, egyre több feladatra egyszerűen nem marad kapacitás, illetve maga a marketingtevékenység is egyre összetettebbé válik, amire az időn kívül szaktudás sincs feltétlen. Ilyenkor kell „észnél lenni”, és mielőtt belefulladunk a munkamennyiségbe, vagy eredménytelenné válik a marketingünk, újragondolni cégünk működését. Tovább

A könyvelőirodák arculatáról

Vezinfó Egyéb

Szerző: Vezinfó -

Napjainkban a képek, videók, néhány szavas szlogenek és felhívások világát éljük, ami azzal jár, hogy mind kevesebb és kevesebb érdemi figyelem jut az egyre több és gyorsabban elénk tolakodó információkra. „Magánemberként” talán sokszor elegünk van már, hogy lépten-nyomon akar tőlünk valaki valamit, de vállalkozóként sajnos nem vonhatjuk ki magunkat abból az egyre heroikusabbá váló küzdelemből, hogy mindenáron felhívjuk üzleti tevékenységünkre a figyelmet. Ezen törekvésünk egyik alapvető eszköze a céges arculat, azaz a vizuális megjelenésünk. Tovább